duminică, 19 februarie 2012

Buna, vrei sa slabesti si sa scapi de celulita

De la Maria: mariaxpower@gmail.com

Buna,

In doar cateva luni te vei afla pe o plaja insorita imbracata
cu noul tau costum de baie. Dar ce te faci cu celulita?

Dar cu kilogramele in plus?

Dupa anotimpurile lungi in care nu a trebuit sa te gandesti
foarte mult la aceasta problema, iata ca a venit iar acel
moment din an in care problema principala este pierderea
celulitei si a kilogramelor in plus.

Trebuie sa ne apucam de treaba pentru ca deja a inceput
numaratoarea inversa catre zilele insorite de stat la plaja!

Citeste blogul meu si afla c.um am pierdut 15 kg in doar
30 de zile. Click aici acum si citeste povestea mea!

Recomandarea mea pentru a scapa de celulita este :
Perfecta SPA, iar pentru a scapa de kilogramele in plus
poti folosi Acai Cleanse, produse recomandate si de
celebra Oprah Winfrey.

Sper ca ti-am fost de folos,

Pana data viitoare,
Mult succes!


Răspuns Belle: Nu fă, nu vreau ajutor să slăbesc şi să scap de celulită. Mă simt organic legată de kilele mele suplimentare şi de vergeturile de pe cur!

Un comentariu: