joi, 2 februarie 2012

Teoria transpiraţiei

Nu îţi era dor de Dosarele (Chi)X? Mie personal nu. Ruşine să-mi fie! Multă! Norocul meu e că m-au ajutat redactorii de la Libertatea şi de la Antena 3 să îmi remediez acest defect capital.
Printr-un reportaj fulminant, incitant, excitant, de premiu Oscar, Grammy sau Mamaia Copiilor, am fost informată/ informaţi asupra confesiunii făcute de un mare mason, membru al nuş cărui grup ocult care conduce lumea din umbră.
Too fuckin” bad i cannot buy it.
1. Toate bisericile creştine recunosc taina confesiunii, mai ales cea a confesiunii muribunzilor. Dacă mă apuc să ucid, să violez, să torturez, să sacrific animale pentru marele monstru de spaghete de dincolo de curcubeu, după care într-un moment religios mă duc să mă spovedesc, preotul nu are voie să spună nimic nimănui.
2. Dacă o persoană are atâta putere pe cât pretinde nenea ăla, atunci cu siguranţă are suficientă putere ca să-şi desfăşoare în cea mai completă umbră activitatea, nestingherit de presă. Când ai atâta putere cu câtă sunt creditaţi cei din aceste grupuri oculte eşti conştient de nevoia de a nu apărea la rampă.
3. Cum demonstrează că mortul / muribundul e cine pretinde autorul că e? În definitiv şi eu pot pretinde că sunt fiica de mult pierdută a ultimei nepoate a lui Burebista… Nu înseamnă că şi sunt.
4. Cum dracu se face că expune – şi deci invită la a găsi soluţii prin care să împiedice apariţia acestor scenarii fix aceleaşi scenarii ale teoriei conspiraţiei de care sunt sătulă până-n gât?
5. Nu vă place partea aia cu renunţarea la Dumnezeu şi exacerbarea sexualităţii? Cred că de când L-au săltat romanii pe Iisus pe cruce, pierzania lumii prin sex e predicată de toţi preoţii. N-am inventat noi nici perversiunile, n-am inventat nimic nou în sex cu mult dinainte să se fi pus prima piatră pe colinele Accadiei. Kama Sutra reprezintă doar fineţuri ale celor 3-4 poziţii mari şi late de bază. Pe pereţii templelor indiene, pe cipsurile de sex ale romanilor şi în stampele japoneze se găsesc aceleaşi lecţii de sex pe care le primeşti când deschizi după ora 1 am postul TV 1000.
6. Iar bomboana de pe tortul de înmormântare: cum s-a căit el micuţul pe patul de moarte şi a spus tot, tot, în speranţa că va lăsa o lume mai bună pentru nepoţii săi!
Fix scenariul din Dosarele X, ce să vezi! Însă la fel de credibil ca un film de categorie XXX. Când un om face un lucru, bun sau rău, din convingere şi fiindcă aşa a fost educat, nu se căieşte brusc, mai ales pe patul de moarte. Fiindcă e convins nu doar de justeţea acţiunilor sale ci şi de dreptul său divin de a lua deciziile care stau la baza respectivelor acţiuni.
Domnilor şi doamnelor din presă, vă rog, un pic mai mult respect, prezentaţi-mi minciuni în care pot să cred mai uşor.

http://www.libertatea.ro/detalii/articol/mason-guvern-mondial-razboi-377120.html

http://www.antena3.ro/externe/sfarsitul-lumii-prezis-de-un-francmason-pe-patul-de-moarte-traim-realitatea-zguduitoare-a-ultimelor-zile-153758.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu