vineri, 16 martie 2012

Soare cu colţi

De vreo două săptămâni în viaţa mea au apărut nişte modificări importante. Chiar foarte importante aş spune eu.

Atât de importante încât am decis să las complet neschimbat acest blog, asumându-mi fiecare literă.

Iubesc şi am iubit. De fiecare dată când am spus te iubesc a fost spus din suflet şi de fiecare dată când am trecut mai departe am încercat (nu, nu mi-a ieşit de fiecare dată) să privesc înapoi fără mânie. Îmi asum fiecare iubire şi fiecare eşec, fără să mă feresc de niciuna. Paşii făcuţi m-au adus în poziţia de acum şi sunt perfect împăcată cu tot ce am făcut. Nu mă dezic de nimic şi nu regret decât prea puţin. Iar ce regret eu ţine din punctul de vedere al societăţii de lucrurile care nu ar trebui să-mi provoace ruşine.



Singura completare e asumarea completă a acestui blog. Cui nu îi place, îi dedic cu volumul dat la maxim: http://www.youtube.com/watch?v=Cbenhxn8Xwo (Amatorilor: înlocuiţi irish cu românesc, vă rog. Sunt româncă şi sunt patrioată. Păcat că nu ştiu eu niciun echivalent românesc.)
Numele meu e Mira Mincă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu