sâmbătă, 16 aprilie 2011

Ipocrizie religioasă

Citesc comentariile din EVZ şi pe măsură ce citesc nu-mi vine să cred.

Câţiva cu mintea la purtător care aprobă dreptul femeii de a alege.

Şi mulţi, enorm de mulţi care freamătă de nerăbdare să pună mâna pe piatră.
Mă întreb câţi dintre ei şi-au trăit în totalitate viaţa în conformitate cu scriptura.
(App, la scriptură nu scrie nimic despre mecanici, fierari, ingineri, piloţi, astronauţi. Avem agricultori şi păstori, preoţi şi meşteşugari. Şi cam atât pe lista meseriilor. Ăăăă, nu cumva alegerea unei profesii care nu e trecută în biblie nu este erezie?)
Mă întreb câţi dintre cei care o blamează au adoptat un copil abandonat, măcar dintre cei în perfectă stare.
Mă întreb câţi dintre cei care cântăresc cataroiu-n mână şi-au iubit până la sacrificiu toţi copii.
Mă întreb câţi ştiu că poziţia Bisericii faţă de anticoncepţionale. (nu sunt permise şi folosirea anticoncepţionalelor e văzută fix ca un avort)
Câţi dintre domnii care o vor arsă pe rug s-au însurat virgini şi nu au folosit niciodată prezervativul?
Câte dintre doamnele care predică dragostea maternă necondiţionată au luat anticoncepţionale?

Câţi dintre dreptcredincioşii mai sus menţionaţi s-au uitat pe Discovery/ Animal Planet / Nat. Geo să vadă că animalele îşi provoacă avort (mame sau taţi încornoraţi, sau proaspăt ajunşi la putere manu militari), să vadă câte mamifere îşi abandonează puii, ba chiar şi-i mănâncă în caz de foamete. Şi pe urmă să scrie ce au visat.

Câţi dintre ei ştiu că în mod curent în satele României copii născuţi cu handicap fizic sau psihic erau lăsaţi să moară? (Un străunchi de-al meu născut orb era spălat şi lăsat ud cu geamul deschis în miezul iernii, în speranţa că va muri. Nu a murit şi nu a fost iertat niciodată pentru asta) Într-adevăr, nu era avort. Era voia lui Dumnezeu. Adică tradus ”Doamne, eu fac tot ce e cu putinţă să moară. Tu alegi dacă-l iei sau îl laşi”.

Câţi au auzit de iubeşte-ţi aproapele ca pe tine însuţi? (Şi nici aici nu se specifică ”aproapele creştin practicant ortodox, desigur printr-o eroare de tipar”) Dintre ei câţi îşi iubesc necondiţionat toţi vecinii, cunoscuţii, colegii?
Mai ales dacă respectivii nu au aceleaşi convingeri, se comportă altfel, sau au altă culoare a pielii?

Câţi au auzit ”nu judeca pentru ca să nu fii judecat?”

Câţi dintre ei nu s-au bucurat în secret că nu li s-a întâmplat lor?
Câţi au zis ”Mulţumescu-ţi ţie Doamne că nu a trebuit să aleg între a-mi sacrifica primul născut şi a face un avort?”

Câţi ştiu că

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu