vineri, 16 septembrie 2011

Cârna-ţi cu s-o.ia

Bunul meu prieten Radu mai are putere să se nervozeze când citeşte pe site-uri de socializare ” "Înainte de a judeca viața mea sau caracterul meu ... pune-te în locul meu, parcurge calea pe care am mers eu, trăieşte durerea mea, îndoielile mele, râsul meu...!!! Parcurge anii ce i-am parcurs eu și impiedică-te unde m-am împiedicat eu! și apoi ridică-te cum am facut-o eu...!!! Mă mai poți judeca??!! Fiecare are propria poveste!!!!"”
Nu zic că nu e penibil s-o citeşti pe un site ”de buceală”, dar adevărul formulat în paragraful de mai sus rămâne. Şi uneori simţi nevoia să îl urli în gura mare. Zilele astea în particular, eu simt.
Câtă vreme n-ai mâncat cârna-ţi cu soia/ (s-o ia dracu) la masa mea cum am mâncat eu, de ce îmi spui că e o dietă sănătoasă şi c-ar trebui să o menţin, dacă eu îmi doresc altceva?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu