duminică, 2 octombrie 2011

Schimbare de sufix, iar

A mai trecut o B-DAY. Deci am mai adăugat un fir de leuştean la buchetul de pătrunjel al vieţii.
Pentru prima oară în ultimii 10 ani nu am simţit nevoia să plâng să mă umflu că schimb sufixul/ prefixul. Poate fiindcă mă simt cu 10 ani mai tânără.

Bilanţ 2011?

Încă n-am băgat firma-n gard. Încă sunt studentă.

Am scris pe blog şi mi-am exorcizat o parte dintre demoni. Ba chiar am şters cea mai sadică poză din calculator.

Am pus cruce unei relaţii toxice şi m-am îndrăgostit ca la 15, la 25, la 30, la 35 şi la 40 de ani şi mă simt simultan ca de 15, de 25, de 30, de 35 şi de 40 de ani.

Şi pentru prima oară de am uitat câţi ani, ÎMI PLACE CĂ SUNT ÎN VIAŢĂ. Simt că trăiesc iar.

Ceea ce vă urez din inimă şi domnievoastre!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu