joi, 24 noiembrie 2011

Postul şi prostul

De ce m-oi mai fi enervând? Desigur întrebarea e retorică.

Repet, mă consider o persoană credincioasă, chiar dacă nu prea bisericoasă. Dar politicienii noştri au reuşit iar (şi din nou) să mă şocheze şi să mă enerveze.
Ultima gogoriţă? Drumul la Rusalim. Bine frate, te duci în Israel că ai de discutat la cel mai înalt nivel. Dar din ce am citit eu în cartea de geografie şi în cartea de istorie, centrul politic al statului ebraic e Tel Aviv, nu Ierusalimul. De acord că dacă eşti credincios şi ai ajuns în Israel e dezirabil să treci şi pe la Ierusalim. O să îi creditez a priori pe guvernanţi cu o doză suficient de mare de credinţă. (Dar în ruptul capului nu mă pot abţine să nu întreb, dat fiind că au jurat pe Biblia ortodoxă: Da” cu porunca a 7-a cum rămâne?) Ceea ce ştiu eu despre pelerinaje e că se fac în tăcere, fără paradă, fără martori şi mai ales fără televiziuni. Şi pe banii personali. De ce trebuie să plătesc eu ca să dea madam Udrea acatiste la Zidul Plângerii? (Cum pana mea poate fi cineva atât de cretin încât să dea acatiste la Zidul Plângerii??? E un artefact care ţine de o altă religie. E ca şi cum m-aş duce eu la templul zeiţei Kali în Mumbai şi aş da acatiste! WTF?)

Later edit: Am greşit, sediul guvernului e la Ierusalim. Cad întrebările legate de hagialâcul pe bani publici, rămân întrebările legate de prezenţa presei într-o vizită privată, efectuată de persoane publice dar în ”civilie” în locuri unde credinciosul trebuie să fie singur cu Dumnezeu.


Coroborez cu declaraţia dragului de ministru Igaş. ”.”
Suntem o ţară ortodoxă, mai mult de ochii soacrei şi pentru şou decât din credinţă adevărată. (Repet, nu pot să văd credinţa în îmbulzelile de la zilele de hram şi zilele sfinţilor mai importanţi. Chiar cred oamenii ăia care se calcă în picioare pentru a pupa nişte moaşte/ a lua paşte cu 10 secunde înaintea vecinului care a ajuns în aglomeraţie cu 1 secundă înaintea ta, că se vor mântui mai degrabă? Cum se împacă ”iubeşte-ţi aproapele ca pe tine însuţi” cu coatele înfipte ca arme albe în ficaţii celorlalţi credincioşi mai puţin versaţi în folosirea extremităţilor în scopuri agresiv-pasive?)
În perioada interbelică eram tot o ţară ortodoxă. Cu toate astea fetiţele vesele lucrau legal, cu condicuţă, cu examene medicale, plătind taxe către stat nu taxe de protecţie către băieţi deştepţi.
Acum ţinem cont de părerea bisericii.
Cum rămâne cu părerea bisericii în următoarele domenii:
- căsătoria fetelor la vârste foarte mici: în Biblie e permisă.
- pedepsele fizice aplicate copiilor: sunt permise, chiar încurajate
- bătaia aplicată de soţi soţiilor: este permisă, chiar încurajată
- şi preferata mea: incestul: conform tradiţiei orale, te aşteaptă un sector special în iad, poziţia oficială a bisericii fiind categorică, e păcat mortal.
Ia încearcă să-ţi măriţi fiica minoră, te vei trezi cu dosar penal, chiar dacă o susţii p-aia cu ”tradiţie culturală etnică”.
Ia încearcă să-ţi disciplinezi odrasla care urlă în magazin de se cutremură rafturile că vrea nuş ce rahat pe perje. Imediat va veni protecţia copilului să verifice cum e cu relele tratamente aplicate minorului. (Evident, aceeaşi protecţie a copilului nu face prea multe pentru plozii minoritari care cerşesc, unii teribil de agresiv!)
Ia încearcă să-i dai nevestei una peste bot (sunt femeie, să mă ierte Dumnezeu, dar am văzut cazuri în care alte femei se comportă precum nişte copii mici râzgâiaţi care efectiv cer câteva palme la posterior ca să le urce mintea la cap). Dacă tipa chiar te-a scos din minţi şi a făcut tot posibilul să îţi anuleze circuitele, atunci să te ţii circ cu poliţia şi viitoare probleme legate de expuneri stradale! (Da, te va lăsa în curul gol!)
Ia încearcă să-ţi convingi vreo rudă cosangvină de rangul 1, cu minima condiţie de a fi majoră, să facă sex cu tine. Nu va avea nicio autoritate competentă nimic de zis.

Cum respectăm părerea bisericii aici?

Aşa că păstrăm în continuare prostituţia ilegală. NU se scoate la iveală o mare din economia subterană. NU vor putea fi impozitate o mulţime de venituri ilegale.
Fetele NU vor putea fi controlate dpdv sanitar. Încurajăm înfiinţarea şi activitatea reţelelor de traficanţi de carne vie.
Dacă am respecta tradiţia religioasă cu adevărat, fetele şi-ar căuta meserii mai bune deoarece nu le-ar căuta nimeni. Fiindcă, desigur dreptcredincioşii nu au ce căuta la femei de morală îndoielnică, pentru a nu se sminti şi nici la femei curate pe care să le smintească cu păcatul lor.

Per total, e circ ieftin

Un comentariu: