vineri, 4 noiembrie 2011

La mulţi ani domnule preşedinte

Deşi nu-mi place, trăim într-o republică prezidenţială. Al cărei preşedinte îşi serbează azi ziua.

Deci, ca orice român, mă simt liberă să transmit - în gol - um mesaj de urări din suflet preşedintelui meu.

La mulţi ani! Să prindeţi măcar atâţia ani precum străbunica mea! Desigur tot atâtea boli să vă întunece ultimii ani!
Să vă văd trăind dintr-o pensie nu mai mare decât cea a bunicii mele.
Să mergeţi cu RATB-ul şi CFR-ul sau microbuzele din punctul Bucureşti în orice alt punct al ţării. Ca să vă bucuraţi de aceleaşi drepturi pe care le au bătrânii noştri.
Să consultaţi zilnic mercurialul pieţelor să vedeţi de unde vă puteţi în aceiaşi bani să vă luaţi un măr în plus. Să staţi cu ochii pe calorifere şi să vă mai puneţi o haină-n plus fiindcă nu vă permiteţi să daţi drumul la căldură fiindcă nu mai primiţi niciun fel de sprijin.

Să trăiţi la fel de bine cum trăiesc majoritatea votanţilor!

2 comentarii: