marți, 22 noiembrie 2011

Salutări de la tine!

Sunt Mark Dr.Vincent, Manager de Contabilitate Departamentul de Audit al (Credit Suisse Bank) de la: Anglia clasificatorului One Cabot Square, Londra E14 4QJ am scris tu despre o propunere de afaceri care va fi de un beneficiu imens pentru ambele dintre noi.. În departamentul meu, fiind asistent manager Londra Mare, Biroul regional, am descoperit o sumă de 16.500 lire sterline, 000, 00 milioane de euro (Şaisprezece punctul cinci sute de mii milioane de lire sterline), într-un cont care aparţine unuia dintre clienţii noştri străini Tarziu de afaceri dl Mogul Mosies Saba. un miliardar, un evreu din Mexic, care a fost o victima a unui accident de elicopter la inceputul anului trecut, omorandu-l si membri ai familiei. Saba a fost de 47-ani-old.Also în elicopter în momentul accidentului a fost soţia lui Adela Tuachi, fiul lor Avraham (Albert) şi fiica-in-law. Pilot a fost, de asemenea, ucis.

Alegerea de a contacta vă este trezit de la natură geografică de unde locuiţi, în special din cauza sensibilităţii a tranzacţiei, precum şi confidenţialitatea aici. Acum, banca noastra a fost de aşteptare pentru oricare dintre rudele să vină-vă pentru a pretinde, dar nimeni nu a făcut asta. Eu personal nu au avut succes în localizarea rudelor, am să vă ceară consimţământul să vă prezentăm ca o rudă / Va Beneficiar pentru a decedat, astfel încât veniturile din acest cont în valoare de milioane de lire sterline 16.500,000,00 pot fi plătite cu tine.

Acest lucru va fi debursate sau partajat în aceste procente, 60% pentru mine şi de 40% pentru tine. Am asigurat toate documentele legale necesare care pot fi utilizate pentru copierea de rezervă această afirmaţie facem. Tot ce am nevoie este să completaţi în numele dumneavoastră la documentele şi legaliza-o în instanţă aici pentru a vă dovedi ca legitime de beneficiar. Tot ce am nevoie acum este cinstit de Cooperare, confidenţialitatea şi încredere pentru a ne permite vedea prin această tranzacţie. Îţi garantez că acest lucru va fi executat sub un regim legitim care vă protejează de orice încălcare a legii.

Vă rugăm, furnizaţi-mi următoarele, după cum ne-am 7 zile pentru a rula prin intermediul. Acest lucru este foarte URGENT PLEASE.

1. Nume complet:
2. Dvs. directe număr de mobil:
3. Adresa dvs. de contact:
4. Ocupaţia:
5. Vârsta / Sex:

Având în trecut printr-o căutare metodic, am decis să vă contacteze în speranţa că veţi găsi această propunere interesanta. Vă rugăm pe dumneavoastră de confirmare a acestui mesaj şi care să indice interesul dumneavoastră vă va furniza cu mai multe informaţii. Endeavor să să-mi spuneţi dumneavoastră decizie, mai degrabă decât tine mă aşteaptă.

Va rugam sa răspuns la meu privat de e-mail aici,
: Dr_vincmark2@hotmail.com

Un comentariu:

  1. :)) Sa fii tu sanatoasa de cand primesc eu din astea, plus catig la loto din londra plus mostenire de la Mumbasa pe care trebe sa o incasez ion locul unei persoane minore plus cereri in casatorie de la rusoaice aflate la studii in Olanda pana la...soldati americani din Afganistan.

    RăspundețiȘtergere