joi, 28 iulie 2011

De ce te faci ginecolog?

Pe lista subiectelor care îmi trezesc variate grade de frică, de la spaimă simplă la groază cu înţepenire, tocmai am sărbătorit o new entry. Medicii ginecologi.

N-aş zice că până acum i-am adorat, en masse, necondiţionat. Dar până acum ideea unei vizite acolo nu mă umplea de teroare. De ieri, graţie unui minunat, dr/măcelar Bejan de la spitalul Judeţean Ilfov, subiectul e de natură să mă facă să îmi doresc să mă târăsc în cel mai apropiat ungher, să închid uşa după mine şi să solicit imolarea.

De ce dracu te poţi face doctor de pizde dacă le urăşti?

Răspunsul a venit prompt pe surse:
Cum poţi să chinuieşti mai rău o femeie?
Într-adevăr.

Dar asta nu mă împiedică să nu visez asiduu cum ar fi să-l întâlnesc pe o alee întunecată, să-i inserez în dosul personal cu aceeaşi delicateţe de măgar în călduri o pereche de valve king size, la temperatura de 20-25 grade Celsius şi să-mi explice într-un eseu de minim 20 de pagini cum de nu doare decât la intrare, la ieşire trebuind să dea o senzaţie orgasmică.

Cică aşa se devine bedesemist.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu