sâmbătă, 21 mai 2011

Apocalipsa. Mai de ieri încoace

Scuze, ştiu că postez acum, dar ieri am fost ocupată să câştig puncte la un joc tip Trivia (care mă bate de mă zvântă).

Deci:
După ce am aplicat propriile mele metode de ghicire a viitorului (nu vă pot da amănunte ca să nu puteţi să aplicaţi know-how-ul patentat de subsemnata, dar implică o vizită în acea cameră unde până şi împăratul se duce singur, analiză cromatică, densitometrie aparentă, a vitezei de evacuare, a direcţiei şi patternurilor de împrăştiere) vă pot da o veste bună.

LUMEA NU SE SFÂRŞEŞTE AZI. Cel puţin nu pentru toţi locuitorii acestei murdărite planete albastre.

Şi nici în 2012.

Mai mult decât atât, am coraj şi să pun pariu pe profeţia mea. Dau câte o amandină tuturor celor care intră la pariu, dacă se sfârşeşte lumea între 2011 şi 2012. Corolarul e, că toţi cei care pariază pe venirea cea de-a doua îmi datorează o amandină. (App pasajdeschis, n-am uitat de amandina de anul trecut!)


Între timp, continuă martirizarea şi Apocalipsa cailor.

Cu permisiunea BOR care a pus online:
http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=55&cap=24
Biblia Ortodoxă:
Sfânta Evanghelie după Matei
Capitolul 24
4. Răspunzând, Iisus le-a zis: Vedeţi să nu vă amăgească cineva.
5. Căci mulţi vor veni în numele Meu, zicând: Eu sunt Hristos, şi pe mulţi îi vor amăgi.
6. Şi veţi auzi de războaie şi de zvonuri de războaie; luaţi seama să nu vă speriaţi, căci trebuie să fie toate, dar încă nu este sfârşitul.
11. Şi mulţi prooroci mincinoşi se vor scula şi vor amăgi pe mulţi.
24. Căci se vor ridica hristoşi mincinoşi şi prooroci mincinoşi şi vor da semne mari şi chiar minuni, ca să amăgească, de va fi cu putinţă, şi pe cei aleşi.
36. Iar de ziua şi de ceasul acela nimeni nu ştie, nici îngerii din ceruri, nici Fiul, ci numai Tatăl.


Câtă vreme ne dăm cu curul de pământ că suntem creştini şi credem în adevărul Bibliei atunci căutarea şi proorocirea celei de-a Doua Veniri e erezie cruntă şi neagră.
Ateii n-au apăsări deci nu cred în Apocalipsă - deci nu-i comentez.

PS: Părerea mea personală şi proprie: Sfârşitul lumii o fo când au cuceritără barbarii Roma. Numai că romanii erau prea ocupaţi să se ascundă ca să scape cu viaţă iar goţii lui Alaric erau prea beţi, prea ocupaţi să jefuiască şi să violeze pe fondul consumului exagerat de alcool şi prea analfabeţi pentru a înregistra momentul. (Totuşi cred că evenimentul original a fost atunci când s-o dus Alaric în excursie de schopping la Roma, nu când i-a păşit pe urme Odoacru, acesta n-a făcut decât să cumpere acelaşi pachet de vacanţă, de la agenţia La Vandalu” Vesel)

Iar de atunci lumea merge înainte din pură inerţie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu