sâmbătă, 28 mai 2011

Să dăm cu alifie, să se usuce şi să cadă

rivaldo: hello. ce faci doamna ?
Belle d’Imagination: iar ai chef să mă calci pe bătături?
rivaldo: am chef sa dau limbi
rivaldo: sunt fericit, a batut barcelona
Belle d’Imagination: nu înţeleg de ce consideri că mă interesează şi cine a bătut
Belle d’Imagination: şi ce ai tu chef să faci
Belle d’Imagination: şi care e starea ta de spirit
rivaldo: futu-te in cur. ti-as trage-o in toate gaurile, femeia dracului ce esti
Belle d’Imagination: nu are nicio relevanţă că sunt a dracului
Belle d’Imagination: (şi habar n-ai cât sunt de!)
Belle d’Imagination: da” să mor dacă mă interesează ce mi-ai face tu
rivaldo: ti-as da si muie, daca iti vine sa crezi
Belle d’Imagination: cu uşurinţă
rivaldo: asta nu poti refuza, recunoaste ca iti place
Belle d’Imagination: mă depăşeşte însă de ce consideri tu că mă interesează
Belle d’Imagination: nu?
Belle d’Imagination: fiule, ori eşti beat rangă
Belle d’Imagination: ori eşti idiot cu acte-n regulă
Belle d’Imagination: nu că sunt obligatoriu cele două disjuncte
Belle d’Imagination: ia”n de du-te de linge barca
rivaldo: stii ce imi place la tine? ca esti o curva culta
Belle d’Imagination: că pe mine mă plictiseşti de moarte
Belle d’Imagination: şi în seara asta n-am chef să-mi pun mânurile pe piept şi să-mi cânte charon o serenadă
Belle d’Imagination: valea
Belle d’Imagination: fă-mi o favoare personală şi plictiseşte p-alta
Belle d’Imagination: şi app, dacă tu crezi că făcând-o curvă pe o femeie o cucereşti, îmi pare rău să-ţi zic, n-o faci
rivaldo: DOAMNE CATA MUIE TI-AS DA, SI AS FACE-O CU PLACERE
rivaldo: nu te flata, nu vrea sa te cucereasca nimeni. tarfa mica
Belle d’Imagination: fiule, azi sunt mizericordioasă
Belle d’Imagination: nu te duci tu până la bălăceanca pentru un consult?
rivaldo: puiu, chiar cred ca mi-ar placea sa mi-o sugi la cat esti de parsiva
Belle d’Imagination: nu de alta dar aşa mie îmi pari că ai suferi de vreo 2 sindroame neuro
rivaldo: esti genul de muiere care ceri sa fii fututa
Belle d’Imagination: ghinionul dracului fiule, nu o să-ţi cer niciodată ţie
rivaldo: te-as fute peste tot. sincer
Belle d’Imagination: mno,
rivaldo: bada
rivaldo: peste tot
Belle d’Imagination: explică-mi şi mie în cuvinte simple de ce consideri că mă interesează
rivaldo: si pe urma as deveni sluga ta
Belle d’Imagination: eu îţi zic că eşti penibil
Belle d’Imagination: dar tu nu şi nu
rivaldo: ma fascinezi, curva dracului
rivaldo: muista dracului
Belle d’Imagination: trebuie să-mi demonstrezi cu fiecare replică a ta că n-ai coloană
rivaldo: ti-asda muie in fiecare coltlon al laboratorului tau
Belle d’Imagination: ALOOO
Belle d’Imagination:E CINEVA ACASĂ???
Belle d’Imagination: sau eşti pe funcţia de monolog şi nu poţi fi întrerupt
rivaldo: te-as pune sa mi-o iei in gura si apoi te-as lasa sa te lauzi ca mi-ai supt-o
rivaldo: ce vrei, tarfa pewrversa?
Belle d’Imagination: să-mi zici de ce trebuie să mă plictiseşti cu acelaşi monolog cretin
Belle d’Imagination: da, bun, vrei să mă fuţi
Belle d’Imagination: de ce?
rivaldo: ma duc la nani, tarfa mea preferata
rivaldo: astept sa-mi spui ce -mi oferi daca te las sa mi-o sugi
rivaldo: visul vietii tale, sa mi-o sugi
rivaldo: te-am citit, curva parsiva
rivaldo: vreau sa te fut pentru ca nu esti o proasta
rivaldo: proastele sunt pentru altii
rivaldo: dar ti-as da si o muie, de ce sa zic nu
Belle d’Imagination: şi ce de crezi tu că mă interesează ce vrei tu?
Belle d’Imagination: fiule, hai să-ţi explic ceva
rivaldo: pentru ca ti-ar placea sa te fut
Belle d’Imagination: ca la copii cretini
Belle d’Imagination: nu mă interesezi
Belle d’Imagination: nu mă interesează puţulica ta
rivaldo: esti frustrata, dar poate iti trece. chiar daca esti chioara, schioapa, poti avea ce-ti doresti, muista mica
Belle d’Imagination: şi dacă ai fi ultimul bărbat de pe terra, aş prefera să devin lesbiană
Belle d’Imagination: aşa că, du-te, fă un duş rece
rivaldo: rahat. nu te-ar dori nicio lezbiana
Belle d’Imagination: şi plânge pe umărul alteia
rivaldo: esti prea urata
rivaldo: de fapt, te-as fute de mila, nu de altceva
rivaldo: merg la nani, te las sa adormi cu gandul la pula mea, sa-ti inchipui ca te las sa mi-o sugoi
rivaldo: sugi
Belle d’Imagination: ps, merci de post
rivaldo: te-as fute in gura, in nas, in urechi, peste tot.si m-as da drumul in gura ta, ei da, ti-as oferi aceasta placere
rivaldo: sa nu zici ca suntt baiat rau
Belle d’Imagination: Doamne, mare e grădina Ta, mulţi neroji îţi săr gardul

3 comentarii:

  1. În cazul lui, ma belle, asta-i tot ce fute şi el: tastatura. Cu siguranţă.
    Mi-a trecut prin minte o singură altă metodă prin care şi-ar putea băga viermişorul într-o gaură vie. Dar nu vreau să-i dau idei, eu militez PENTRU drepturile animalelor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si din cate reusesc sa-mi dau seama, pasajdeschis, "propitareasa" astui blog militeaza pentru drepturile barcilor; chiar asa, de ce n-ar merita si ele linse ?
    Fuarte tare !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. nu realizezi ce facea tipu' in timp ce vorbea porcos cu tine (inca din momentul in care aparusera greselile de ortografie)?
    probabil ca individu' are in tartacuta un raft de biblioteca; in consecinta, hormonii lui sunt starniti de tipe cultivate.
    o chestie: am vazut destui care se exprima asa pe site-uri literare :))

    RăspundețiȘtergere