miercuri, 18 mai 2011

Vampiri din toate ţările, feriţi-vă!

Deci, Dumnezeu îmi e martor, sunt în stare cam de orice pe lumea asta, mai puţin să rezist tentaţiei. Iar acum vreo 2 zile am primit cea mai năucitoare, înnebunitoare şi am rămas fără epitete propunere de dezmăţ.
”Hai să luăm nişte cotlete, nişte cartoafe, tragem o friptură cu cartofi pai şi un mujdei de usturoi ţeapăn, să ne pută şi şosetele”.
Mâncu-te-ar puricii om rău ce eşti! Că de tot atâtea minute îmi plouă în gură după un mujdei făcut ca la mama lui. Evident am cedat tentaţiei.

Am fost la non stopul de jos, până să nu închidă, de unde, după îndelungi peregrinări în cercuri mici, c-o haripă în pământ şi cu balele înnodate sub barbă am umflat o pungă mini de cipsuri şi una de pufuleţi. (Ca orice doamnă care se respectă mă găsesc permanent în căutarea siluetei pierdute şi-s într-o perpetuă ură de slăbire.)

Ajunsă acasă, am curăţat o întreagă căpăţână de usturoi, am pisat-o alături de un picuţ de ardei iute de la congelator, spre disperarea îndelung încercaţilor mei vecini până s-a făcut o pastă fină, vâscoasă, numai bună. O linguriţă de oloi de măsline din borcanul de măsline roşii de Greţie, o linguriţă de zamă cu cinste de gogoşari muraţi, şi o atingere delicată de suc de roşii eco. O amestecare bună, ca să se amestece totul aşa cum trebuie şi să se îmbine fin gusturile.

Rezultatul l-am şters în 30 de secunde cu cele 23 de grame de chipsuri şi cu nişte pufuleţi, în timp ce urmăream pe Disney channel cum nişte puşti enervanţi şi violenţi maltratau un biet extraterestru rotofei care încerca să facă jogging.


Mon ami, un sincer şi veritabil şoşoii în bafta ta de ispititor neruşinat!

Un comentariu:

  1. pe tema vampirizarii
    ar fi o interesanta referintza la
    Per Olof Elkstrom
    Fiul Dragonului
    asha cred ca s-a tradus asta pe la noi
    http://www.goodreads.com/book/show/8562780-drakens-son
    asta a se consulta shi pe tema "vampirizarii mediatice
    shi a motivelor care au dus in cazul respectiv la aceasta
    plus
    hmm mai e pe acolo un episod interesant al unui tip de vindecare de boierie
    hmm, pe care l-am propus shi eu cuiva chiar pe bune dar se pare ca din nou nu prea am fost intzeles ,
    hmm shi chiar nu era o metafora :D
    e vb despre episodul construirii cetatzii Poienari :)

    RăspundețiȘtergere