sâmbătă, 26 martie 2011

Agenţie de închiriat

Sincer, mă gândesc să încerc să fac împreună cu un prieten care să aibă sub 35 de ani o agenţie de închiriat puli de măgar şi cal. Mă întreb cum ar reacţiona dragii oficiali ai statului la un astfel de proiect de antreprenoriat.

Sunt convinsă că o astfel de iniţiativă ar da un big boost industriei cabaline.
Iar toate doamnele şi domnişoarele frustrate că nu au ce să introducă şi să extragă, ar fi fericite să exhibiţioneze un organ suficient de mare ca să facă să pălească de invidie până şi pe cel mai dotat exemplar masculin al speciei umane. Asta ar aduce un zâmbet mare şi o încredere crescută în ele care în general se exprimă prin shopping sprees. Deci iată cum vor fi impulsionate semnificativ şi celelalte segmente ale industriei producătoare de bunuri de consum şi de servicii în domeniu.

Cu fiecare ce secundă pe care o petrec gândindu-mă la aceasta, cu atât sunt mai sigură că am dreptate şi o astfel de agenţie ar valora bani frumoşi de tot. Pe care nu am timp să-i fac fiindcă trebuie să muncesc.

Dar satisfacţia supremă va fi că o am eu ce să-mi bag şi ce să-mi scot. Legitim.

2 comentarii:

  1. Eu zic sa tai magarii din oferta, ca este plina...piata de ei. Si nu uita, pe oferte sa treci in loc de cal armasar. Daca face vreuna fitze ca nu este tot una calul cu armasarul ii explici ca alea mai moi se pliaza mai usor in poseta. 10% din profit ar fi corect pt idee, nu?!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))))))))) Fatăăăăă am râs şi cu dosu', scuzaţi pardon de expresie

    RăspundețiȘtergere