vineri, 4 martie 2011

Cocalari greci

Primesc cerere de add pe mess.
Obişnuită cu nerozi îl întreb cine e, de unde e, ce vrea de la mine.

Îmi spune că e Marco, din Grecia şi că are id-ul meu de pe yinvisible. Şi că vrea să fim prieteni.

Îmi cere să-i dau web.
Nu am webcam şi nici nu intenţionez să îmi iau. Nu văd nicio utilizare. Cine mă cunoaşte nu are de ce să tânjească să-mi vadă figura pe web, cine nu mă cunoaşte, ori mă ia ca atare, o mână de electroni, ori la revedere.

Marco saad: :((
Marco saad: plzzzzzzzzzzzzzz
Belle d’Imagination: plz what?
Marco saad: want see u
Belle dImagination: why ?
Marco saad: i loved u
Marco saad: :x
Belle d’Imagination: are you insane by chance?
Marco saad: no i feel u
Belle d’Imagination: are you sure you do not feel the platonic ideal image of my husband’s boot up your ass?
Marco saad: ok
Marco saad: as u like
Marco saad is typing a message.
Marco saad: byyyyyyyyyyyyye

2 comentarii:

  1. Hai mai Bellicoaso, ca toti barbatii vor sa vada mai mult decat o gramda de pixeli inteligenta si nu musai pentru ca sunt porci ci pentru ca-s niste porci in cautare de scarpinish, iar tu recunosti ca te mananca!!!
    Tu ce aracu' lu Hector catzi pe mess, retete de rata cu portocale?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Blasfemie Raduleeeeee! Cum aş strica eu bunătate de raţă ungurească cu portocale greceşti???

    Io şedeam liniştită, călăream messu şi internetul în pas uşor de defilare, delicată precum mă ştii.

    Şi tot precum mă ştii, nu căutam aracul lui Hector. Ştii că slăbiciunea mea e zmeul zmeilor.

    RăspundețiȘtergere