marți, 22 martie 2011

Slavă înălţăm Preasfântului Sfânt Aşteaptă

Eu m-am decis! De azi înainte îl adopt pe sf Aşteaptă ca sfânt protector.

Fiindcă în ţara asta, cel mai bine îmi iese aşteptarea.

Am aşteptat 12 + 3 + 5 ani ca să cresc mare şi să nu mă mai întrebe nimeni de ce mănânc ciorbă la micul dejun sau seara sau tort cu castraveciori muraţi.

De 20 de ani aştept să pot să fiu în mod legitim mândră că-s româncă. Şi constat că în profeţia lui, Brucan a fost de-a dreptul năvalnic şi pripit
De 20 de ani aştept şi am cam uitat ce aştept.

Nu-i bai, în încă 20 de ani o să aştept liniştită, în colţul meu la o apă plată, fără lămâie şi la temperatura camerei pre vechea mea cunoştinţă, dama în negru.

Slavă ţie preasfinte ocrotitor al meu, miluieşte-mă pe mine, grăbita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu