duminică, 11 decembrie 2011

Gloaba de cristal

Viitor de aur ţara noastră are!

Pe ipochimen l-am întâlnit pentru prima oară pe www.cocalari.com. Sincer, n-am avut nervi să îi urmăresc prestaţia în care se lăuda nici cu Maserati-ul şefului nici cu banii habar n-am cui. Ceea ce m-a frapat şi acum şi atunci e privirea ”inteligentă”. Fără să am pregătire medicală solidă, cu tot riscul de a-l discrimina, expresia arborată şi gesturile care l-au consacrat mă duc cu gândul la un uşor retard psihic.
Probabil l-aş fi trecut la categoria de amuzament de-o secundă şi n-aş fi pierdut niciodată timpul cugetând asupra lui dacă nu aş fi citit despre ultima ieşire la rampă.
http://www.libertatea.ro/detalii/articol/Taranul-cu-Maserati-a-avut-viziuni-Iata-care-i-sunt-previziunile-despre-viitorul-Romaniei-368771.html

Iar vin şi-I dau dreptate domnului W. când acesta spune că gorjenii ar trebui analizaţi în mod separat, fiind nu o rasă ci o specie distinctă. Iar dată fiind mărimea Bumbeştiului, aş fi răutăcioasă şi aş zice că ipochimenul (refuz să îmi încarc mintea cu numele real) e şi un bun exemplu în favoarea obligativităţii endogamiei!

Taica Gândacul de Maserati a avut o viziune la ceas de seară, drum la răscruce iar în paharul cu şpriţ de buturugă i s-a arătat viitorul. Sărmana noastră democraţie republicană uzată de prea multe violuri neconstituţionale urmează să eşueze tristă, învineţită şi bine frăgezită într-o monarhie alcoolizată, în care Băsescu cu coroana strâmbă se cinsteşte cu toţi votanţii în timp ce Nuţica Régina probabil aleargă după încă o baterie. (Ce facem însă cu îndelung răbdătoarea Marie? O executăm a la Henric al VIII-lea sau dezincriminăm bigamia? Cât despre Cocoş, găsim răpijor un medic care să reconstruiască un himen şi un preot care să declare nul mariajul pe motive de neconsumare.)

Giacardea!

Congo? Here I come!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu