duminică, 8 ianuarie 2012

The ultimate Dilema!

Acum vreo jumătate de an avusăi o mică discuţie în contradictoriu cu un oareşcare apropitar de blog bărbos. Care într-un elan cetăţenesc pur comunist a dezvăluit senzaţional, în reluare şi în direct nişte date personale ale mele. Să fie sanitar la el acolo, că d-aia nu mi-a mers mie bine.
Însă cu adevărat fascinant a fost că după ce m-a analizat în cele mai adânci alezaje ale procesului creator, a fost că l-am găsit, venit din proprie iniţiativă în căsuţa mea poştală, să mă întrebe de am timp şi chef să particip la un concurs pe site-ul lui.

” Sa zicem (faceti putin abstractie de dificultati, crize, griji si nevoi si hai sa presupunem chestii, bine ?) ca ne intilnim cumva cu extraterestrii.
Nu conteaza neaparat cum sau unde, da’ e un fapt, am luat contact. Si-acum, admitind ca nu ne apucam sa ne paruim chiar din prima, hai sa visam si sa consideram ca primii zece ani intretinem relatii pasnice, ceea ce inseamna comerciale practic vorbind.
Cam care credeti c-ar fi principalul bun sau clasa de bunuri in jurul carora s-ar desfasura acest comert ? Ce le-am vinde noi lor ? Ce ne-ar vinde ei noua ? Facind abstractie de problemele implicite ca ce-s banii si la ce si-ar putea dori extraterestrii dolari, sa zicem ca au descoperit si ei bitcoinii sau ceva. Ce credeti, privind in jur la nesfirsita bogatie a lumii (sau ce-a mai ramas din ea) ca i-ar interesa pe niste extraterestri ? Cam ce credeti ca v-ar putea interesa dintr-o alta lume, atit de straina cit si totusi atit de ciudat familiara ? (Incepe sa sune a vizitat casa bunicilor iubitei sau ceva).
Ei si-acum concursul : scrieti doua-trei pagini (adica de la cinci sute de cuvinte in sus, da’ nu mai mult de-o mie-doua) care sa constituie o povestioara de sine statatoare ce se concentreaza pe si raspunde la intrebarea asta : ce importam si ce exportam in principal in relatia cu extraterestrii ? ”

Mr. Popescu, viclean copil de internet, cred că a mizat pe orgoliul meu de scriitor şi pe necesitatea mea patologică de a ridica o mănuşă aruncată.

Parţial are dreptate. Nu am fost în stare să nu rumeg la întrebarea lui. Şi cred că am rezolvat azi cu această ocazie o mare problemă a omenirii. Îi mulţumesc în numele viitorimii. Am rezolvat the ultimate Dilema!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu